Mám rád muziku, všimla si to aj moja drahá a na Vianoce som dostal iPod Classic. Nastala radosť preveliká, pretože mašinka mala skladovací priestor 120 GB. Pre mňa to znamenalo, že budem nosiť celú svoju diskotéku zo sebou. Už žiadne ranné ládovanie MP3 playera.
Môj iPod mám rád a nevadí mi, že pritom napĺňam marketingovú víziu spoločnosti Apple. Mám ho rád do tej miery, že som rozhodnutý sa ho nevzdať, hoci má prasknutú obrazovku. Nedávno totiž odolal útoku bulteriéra. Adela, tak sa volá, sa zrejme nudila, chcela si pustiť nejakú music, ale moc jej to nešlo. iPod funguje ďalej, ale video si na ňom už nepozriem.
Keďže Apple má na Slovensku servisné miesto, rozhodol som sa opýtať, či by mi obrazovku nevymenili. Bol som ochotný i zaplatiť. Poslal som mail, odpoveď prišla vzápätí a celkom ma pobavila:
"Bohužiaľ, Apple nedodáva ako servisný ND obrazovku na iPod.
Nevieme o aký iPod ide, ale dovoľujeme si Vám ponúknuť za výhodnú cenu iPod Touch 8 GB za 199 € (cena s DPH), o 30 € lacnejší oproti pôvodnej cene. Akcia na iPody Touch 8GB trvá do 10. 7. 2009."
dporucujem kupit si nahradnu na ebay za par dolarov aj s postovnym z hongkongu, ja som tam uz nejake nahradne diely na ipod nakupoval , za tych 15-20$ to stoji
OdpovedaťOdstrániťhttp://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ipod+120gb+display&_armrs=1&_from=&_ipg=
Parada, dobry tip :)
OdpovedaťOdstrániťJe len celkom na pobavenie, ze si kupis premiovy produkt, ale servis uz stipku pokulhava ;)
No nekup to !
OdpovedaťOdstrániťNieco podobne sami stalo ale s mobilnym telefonom (Nokia) kupoval som ho priamo (cez net) v obchode NOKIA po troch dnoch som ho poielal na reklamaciu vypinal sa sam od seba kedy samu zachelo po troch tyzdnoch sami ozvali ze zavada sa da opravit ale ze je velmi nakladna vraj ze ci nechcem novy telefon tu istu znacku ale vraj o cosi vylepseny (ak si samozrejme doplatim) tak nech to zobere cert tych (vtedy este 550 SK)som doplatil a prisiel mi ten isty telefon akurat ze krit bol krasnej ruzovej farby (podla nich elegantna cervena) takze som si priplatil za krasny novy krit (ruzovy) ale telefon mi ostal ten isty :) no nekup to !!!
To znie ako skvely obchod :D
OdpovedaťOdstrániťRiesil si to potom este nejako? Kedy sa to stalo?
to bolo cca dva roky dozadu mozno rok a pol nevem presne no neriesil ono bi ten telefon opravily len ked mi povedali ze im to bude trva 2 mesiace (vraj to musia niekam poslat) tak somsa rozhodol pre variantu s elegantnou cervenou :)
OdpovedaťOdstrániť:)) Jasna vec, elegantna "cervena" musi byt ;D
OdpovedaťOdstrániťToto je inac jedna z tych veci, kvoli ktorym sme zakladali tento blog - taketo absurdity by sa jednoducho nemali stavat - a stavaju sa. A my za ne platime :))
hmmm, ten ebay beriem, a uz si to rozoberal? teda ten ipod
OdpovedaťOdstrániťaf
elegantna cervena ma dostala
OdpovedaťOdstrániťano rozoberal som, kupoval som do ineho baterku tak mi zostal "otvarak" kusok ostrej umelej hmoty, ono sa ziadne nesrobuju oni su len scvaknute do kopy, pravdaze display asi bude potrebovat srobovak, ak ano bude prilozeny, vzdy si kuknite popis + casto je tam aj video HOW TO alebo pouzite f google ;
OdpovedaťOdstrániťinak co sa tyka servisu, apple nema ani tu ani na slovensku officialne zastupene, len predajcov, dufam ze to je preto taky na hovno servis a ceny, ze nova baterka stoji viacej ako pouzity ipod ;)
inak som stastny majitel classicu 80gb a polovicka touch 8gb
Parada, dik za tip :)
OdpovedaťOdstrániťOhladom servisu by to mozno chcelo nejaky feedback zvonku, ci je servis v statoch s oficialnym zastupenim na trochu inej urovni.
dobry blog je fajny :) mam aj dalsie absurdity napriklad pred par mesiacmi som si chcel kupit MIDI klavesi na jednej stranke (uz si nesom isty ci to bol muziker.sk alebo pro audio.sk) dodanie bolo do 3dni (72 hodin) vraj to maju nasklade tak dobre objednal som presli 3 dni aj 4ty den aj 5ty tak som tam zavolal (ozvala sami stale len odkazovka) tak som napisal meil po tyzdni (7dni od objednavky) mi prisiel meil s odpovedou ze tovar mi bude poslany do 2 tyzdnou (zhrnme sito 7dni som uz cakal a mam cakat dalsie 2 tyzdne) ze tovar nemaju na sklade pritom pri objednavke mi priseil meil ze ho na skalde maju a ze mi ho poslu za 3 dni (72 hodin) tak som odpisal ze v tom pripade rusim objednavku klavesi som si objednal s inej stranyk prisli mi za 48 hodin ako predajca sluboval a pritom este mi ten pan dva krat volala sam od seba a poradil mi lacnejsie klavesi ktore su vraj lepsie kao tie co som si vybral ja timto setkym som chcel len povedat ako mi vadi pristup niektorych ludi (predajcov) ato nie len na internete ale aj v realnych obchodoch ako chcu nieco predat ked sa ani nesnazia (tich hystoriek je plno ked sa predavac/ka s nechutou reaguje ked sa jej nieco pytate alebo sa pytate na nejaky produkt) takyto pristup ma privadza do sialenstva tot vse :)
OdpovedaťOdstrániťMonro.
ps: elegantna "cervena" este stale funguje :)
Monro - nechces, aby sme to zavesili ako novy clanok? :)
OdpovedaťOdstrániťa tak mozete ako chces niecsom proti :)
OdpovedaťOdstrániťMonro