Albert a Albrecht si zadovážili prepaidový program Fix od T-Mobilu. Každý za trochu iných okolností, ale v princípe ich oboch zlákala chamtivosť s vidinou získania bonusu. Albrechta prísľub nového telefónu a náhrada za zrušenú postpaidovú kartu, Alberta zase prísľub 1 000 korunového kreditu navyše.
Obaja majú spoločné aj to, že v istom okamihu z čistého nerozumu tieto karty nevyužívali, ale len pravidelne platili kredit.
Keďže zo SIMiek nevolali, pretože väčšina ľudí okolo mala Orange, časom akosi pozabudli platiť aj kredit.
Samozrejme, dostihol ich zaslúžený trest – zmluvná pokuta. Albrecht dostal 7,5 tisíca a Albert 3,5 tisíca korún.
Albrecht sa pokúšal vyjednávať, aby nemusel platiť zmluvnú pokutu. T-Mobile však z neplatičmi nevyjednáva, hoci toto zdanie vytvoril tým, že ponúkol Albrechtovi možnosť podať žiadosť o odpustenie pokuty. Bola zamietnutá.
Albert poslušne so sklopenými ušami všetko vyplatil a nenapadlo ho sa opýtať, či T-Mobile vie penále odpustiť.
Tiež sa nespýtal, či a ako mu operátor vráti nepretelefonovaný kredit cca 70 eur.
Opýtal sa to však drzejší Albrecht, ktorý mal na karte tiež nepretelefonovaných zhruba 70 e. Pani na prepážke poslala žiadosť o vrátenie nevyčerpaného kreditu.
Pre hladký priebeh celej operácie, mu zároveň odporučila, aby prešiel na iný Easy program. SIM karta však nikdy nezačala byť aktívna.
Po niekoľkých návštevách centra zákazníkov Albrecht prestal mať záujem riešiť telekomunikačnú hlavu 22 a T-Mobile s viacmiliardovým ročným obratom si pomohol tým, že zinkasoval nepretelefonované peniaze zákazníka.
Albrecht aj Albert tak prispeli k čistému zisku spoločnosti a tento zárobok bol bez nákladov zo strany T-Mobile. Víťazovi gratulujeme.
Záver? Nebuďte chamtiví, a keď už chamtivosti podľahnete, uhrádzajte svoje záväzky včas, lebo vás magenta zderie z kože.
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre (Atom)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára